onsdag 28 april 2010

Ångest

Jag vet inte varför jag får ångest egentligen. Ofta så får jag det efter ha festat, utan att jag har gjort något dumt på festen. Jag fattar inte varför. Det känns som om jag är den enda som får det, alla andra tycks ta livet med en klackspark men för mig så känns allt bara så meningslöst. Allt känns tomt och utan mening, jag fattar inte syftet med att leva om man ska gå runt och känna så här. När jag har något bra i livet så ser jag alltid till att sabba det på något sätt, vet inte varför jag gör det.

Jag är inte nöjd över vad jag lyckas med för det är ju ändå bara tillfälligt, ett VG på ett prov, vad betyder det? Ingen tycker ju ändå att jag gör något bra, närmsta beröm jag får är att det var bra men du måste bättra dig på det där (som kan vara vad fan som helst) så det är ju inte ens lönt att försöka om man ändå ska framstå som en looser.

Vad är meningen med livet?

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar