söndag 4 april 2010

Skithelg

Sitter just nu och sippar på en av morsans bortglömda vinflaskor, gillar öl mycket bättre men va fan det får duga. Jag har bunkrat upp med cigg, vin och chips så jag kommer endast att lämna mitt rum för att gå på toa. Jag har raggat lite på ett community så jag sitter på MSN och kollar på karlar som vill visa kuken, så sjuka människor det finns. Jag skulle aldrig visa upp mig i camen sådär om jag inte fick riktigt mycket pengar för det. Jag vet att en del kompisar har gjort det men dom har ju något att visa upp, själv är jag bara skinn och ben, kanske skulle jag gjort det annars.

Jag snodde cigg av morsan igår för att ha nu när jag dricker, blir sjukt röksugen då. Jag pratar faktiskt med en kille nu på MSN som verkar ganska vettig, kanske ska höra om vi ska träffas.

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

1 kommentar:

  1. Lycka till med killen, bara du inte råkar illa ut. =(

    Konstigt nog så vet jag liksom inte vad jag skall säga till dig för att du skall må bättre,
    trots att jag har varit i exakt samma situation...

    SvaraRadera