onsdag 7 april 2010

Killar

Jag träffade killen som jag berättade om tidigare, som jag pratade med på MSN. Han var urgullig. 23 år gammal och söt, inte snygg men söt. Han kom och hämtade mig mitt i natten, morsan märkte inte att jag smet ut :) och jag har varit där fram till nu, morsan tror att jag har varit hos Evve, så lurad hon är… Vi drack en del öl första natten och pratade, vi sov i samma säng men vi hade inte sex, han försökte inte ens. Dagen efter så såg vi film hela dagen och myste, jag undrar om han har något jobb? (han kanske sjukskrev sig för att han ville vara med mig)… Jag tror jag börjar bli lite kär, fy fan, jag måste sluta träffa honom nu, annars så kommer det bara att bli jobbigt om jag blir kär på riktigt. På tisdagskvällen drack vi öl igen, han var imponerad över att jag som tjej gillade att dricka öl… Även om vi inte blir ihop så kan han ju alltid köpa ut cigg och alkohol åt mig, och skjutsa mig om jag ska någon stans…

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar