torsdag 29 april 2010

Vad ska jag göra med livet?

Jag har så många frågor men inga svar, men det blir nog bättre efter starkölen jag snodde av morsan. Jag undrar om hon märker att jag snor av henne, en gång tog jag halva hennes öllager men hon sa då inget. Hon skiter väl i mig så länge jag håller mig ur vägen… Jag är så trött på allt, jag vet att jag skulle kunna göra mycket med mitt liv om jag bara hade haft en normal familj.

Jag önskar att något drastiskt kunde hända så att jag skulle komma härifrån, men ingen tycks bry sig trots att alla vet. Jag fattar inte hur människor tänker när de låter oss leva som vi gör. Mamma har ju till och med kommit full till ett föräldramöte, snacka om att jag skämdes då, men istället för att hjälpa mig så tittar dom på mig som att det var jag som var konstig, det är väl inte mitt fel att jag har en alkismorsa.

Att se min mamma full dag ut och dag in gör ont i hjärtat för jag ser hur dåligt hon mår, jag vet inte hur jag ska hjälpa henne, ibland så önskar jag att hon råkade ut för en olycka och dog då skulle hon slippa allt elände med livet och jag kanske skulle orka med skola och sånt.

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

1 kommentar:

  1. jag försår hur det är :( pappa är det :( :(

    Hade vart trevligt att prata på msn :)
    adda mig: soffan_580@hotmail.com

    SvaraRadera