fredag 2 april 2010

Jag vet inte om jag är oskuld längre…

Jag skrev ju tidigare att jag skulle berätta om helgens festligheter men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det här…

Jag vaknade naken i en säng, bredvid mig låg en kille som hade sina underkläder på sig, bredvid sängen låg skräp från en öppnad kondom… Jag mins inte om vi låg med varandra och jag kunde ju inte fråga det på morgonen…

Känner man om man har haft sex?

Jag tror jag ska låtsas som om det aldrig hänt, jag bestämmer mig för att fortfarande vara oskuld…

Nu är det snart helg igen och jag vet inte vad jag ska göra, alla tycks åka bort nu just den här helgen, men ja jag kanske får åka till pappa…

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

3 kommentarer:

  1. Hm, om du hade sex, så skulle du (antagligen) känt det.
    Alla känner nog olika, men om du var oskuld innan, så borde du ha märkt någon skillnad dagen efter.

    Hoppas detta hjälper..

    SvaraRadera
  2. Men varför läser inte folk att det du skriver är ""påhittat""? Blir ju rätt jobbbigt!

    SvaraRadera
  3. Har haft samma problem men jag tror inte jag gjorde det för det kändes precis som vanligt dagen efter och det gör nog lite ont dagen efter om man var oskuld innan. Sen tror jag jag hade märkt det fast jag var full. Jag är nog gnska säker på att jag inte har gjort det för det har inte blött och känns precis som innan ;) så är det iaf för mig.

    SvaraRadera