onsdag 24 mars 2010

Arg och ledsen

Jag är så arg och ledsen. Min pappa ringde nu under lunchen och berättade att jag inte kunde åka dit i helgen eftersom han var tvungen att jobba. Jag hatar hans jävla jobb som gör att jag måste vara hos mamma hela tiden. Jag hatar att vara hemma på helgerna för då är det alltid en massa äckliga människor som är och hälsar på mamma för att festa. Jag hatar dom och jag hatar min mamma som aldrig kan vara nykter.

Nu skiter jag i skolan, orkar inte vara här längre men jag kan inte gå hem än för då blir det ett jävla liv på morsan för att jag kommer hem tidigt. Nä jag får dra till pizzerian och se om någon kan köpa ut cigg åt mig. Over and Out!

Follow My walk in Darkness

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt, känner inte din pappa till att din mamma är alkoholist ?
    Jag menar, om han gör... Varför försöker han då inte ta dig ifrån den situationen ? =(

    Fy, när jag läser dina ord, så är det som att läsa mina gamla dagböcker.
    Jag liksom förs tillbaka i tiden, tro mig, jag vet hur det känns.

    Hoppas att du kan åka till din pappa snart !

    SvaraRadera