onsdag 24 mars 2010

Förtydligande

Jag känner att jag måste skriva ett förtydligande om att detta är en fiktiv blogg, alltså jag som skriver heter inte Amanda och detta handlar inte om mitt liv. Händelser och tankar som skildras är dock inte påhittade, utan det finns många unga tjejer där ute som genomgår liknande upplevelser varje dag.

Med det sagt så vill jag passa på att berömma och tacka för de fina kommentarerna som kommit in, det om något visar att det finns andra där ute som förstår samt bryr sig och dessa människor ska ha en stor eloge för visat engagemang.

Syftet med bloggen är att konkretisera hur det kan vara att växa upp bland missbruk och hur detta kan leda till en spiral av händelser som man inte alltid har kontroll över som tonåring. Jag har även lagt till en del länkar på höger sida som talar om vart man kan vända sig om man skulle vilja prata med någon, dessa länkar kommer att bli fler med tiden.

Follow My walk in Darkness

2 kommentarer:

  1. Åh va skönt att höra att det bara är berättelser du skriver om! Det lättar mitt hjärta lite faktiskt. Blev så illa berörd igår när jag började läsa här inne.

    Det är fruktansvärt att tänka på att det är så många som faktiskt har det så här och det gör att man bara vill ta dom alla och krama dom länge länge!

    SvaraRadera
  2. O.o Okej.. Du kanske skulle ha skrivet det redan igår...
    Men det är bra att du tar upp det. Är du 14 då eller?
    /Sara

    SvaraRadera