tisdag 23 mars 2010

Självmord

Mamma ligger fortfarande och sover och jag ids inte åka till skolan, jag är så less på det stället. Lärare som står där och tror sig veta vad man som tonåring går igenom, de kan dra åt helvete…

Ibland tänker jag på att ta livet av mig, eller ganska ofta egentligen. Det skulle vara så skönt att slippa allt, men jag vågar inte riktigt, inte för att jag är rädd för att dö utan mest för att misslyckas. Jag önskar att jag fick någon dödlig sjukdom så jag slapp bekymra mig mer om livet för då skulle allt bli annorlunda, då kanske jag skulle kunna vara glad sista tiden för då kanske alla andra skulle tänka på mig ett tag.

Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, jag vill bara synas och höras istället för att alltid vara i skuggan av alla andra, enda gången jag märks är när jag gör något riktigt dumt, ibland inte ens då.

Nä fy fan, undra om jag ska sno ett par öl av morsan innan hon vaknar. Over and out!

Follow My walk in Darkness

7 kommentarer:

  1. man känner igen det där.

    SvaraRadera
  2. om du nu mår så dåligt, varför sitter du och skriver det på bloglovin ? :s hade inte jag gjort.

    SvaraRadera
  3. Hej Amanda

    Hittade hit via bloglovin och blir så ledsen när jag läser vad du går igenom

    Om du vill får du gärna maila mig om du behöver prata av dig med någon vuxen.

    INGEN förtjänar att må som du gör. Du är ung och ska älska livet nu, inte ha såna jobbiga destruktiva tankar om dig själv!

    Sträcker ut min hand om du vill prata!
    KRAM Carmitha

    SvaraRadera
  4. ska vi följa varandra via bloglovin? :)

    SvaraRadera
  5. Jag vet hur det känns med sådana tankar :( Hoppas du mår bättre snart.
    Kram vilsen

    http://vilsenisverige.bloggspace.se

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag känner igen mig lite i det du skriver. Du ska inte behöva känna som du gör.
    =( Har en pappa med alkolism, & vet hur det kan vara ibland....
    Du får gänra mejla mig om du vill "prata" med någon i din ålder (:
    sara1320@live.se

    SvaraRadera