onsdag 24 mars 2010

Datalektion

Sitter i datasalen på skolan nu, vi får egentligen inte blogga på lektionstid men det skiter jag i, data är bara så jävla tråkigt. Fattar inte läraren att man kan allt om internet redan?

Jag snodde tre öl av morsan igår som jag drack på kvällen. Morsan somnade tidigt och mina syskon var ute hos kompisar så jag satt ensam på mitt rum som vanligt och lyssnade på musik och drack ölen. När ölen var slut så kände jag av det där härliga ruset som verkligen kan få mig att slappna av samtidigt som jag kände av ensamheten ännu mer. Jag låg i min säng och tittade upp i taket och funderade åter igen på meningen med livet. Jag fattar inte varför allt ska kännas som det gör, varför ska just mitt liv vara åt helvete. Jag hatar mitt liv.

Så fort lektionen slutar så ska jag gå och ta en cigg, snodde ett paket av morsan igår, hon märker ju ändå aldrig något. Jag skulle nog kunna ligga död på mitt rum en vecka utan att någon skulle sakna mig.

Follow My walk in Darkness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar