söndag 28 mars 2010

Bakis och ångest kan sammanfatta hela helgen…

Jag stack till Jocke i helgen och festade loss, morsan hade glömt att jag inte skulle till pappa så hon saknade mig inte. Jag mins inte så mycket av fredagskvällen och började dricka igen så fort jag vaknade på lördagen. Som vanligt så var jag enda tjejen och förmodligen yngst, men det är skönt att ingen dömer en där. Jag fick slagga på Jockes soffa, låg skavfötters med någon annan kuf men det gör inte så mycket…

Jag ska berätta mer om festligheterna i morgon när jag inte är så bakis och skakis…

(OBS: Detta är en fiktiv blogg.)
Follow My walk in Darkness

1 kommentar:

  1. Ooh, som min dagbok.
    Så gjorde jag också förr, var konstant påverkad av alkohol eller piller.
    Ibland händer det fortfarande att jag faller ur balans och tappar kontrollen, men ofta så lyckas jag hitta ersättningar för ångesten..

    SvaraRadera